пʼятниця, 16 вересня 2016 р.

Львів

Про Львів, як і про любов, можна писати багато, а так, як я закохана в це місто, то ви самі розумієте, що слова мої будуть в основному позитивні. 

Але не про це зараз, бо у Львові має побувати кожен мешканець нашої країни, так я вважаю. Тут ви ковтнете незабутніх вражень і наснаги до життя. Ви можете знову закохатись, і не обов'язково у саме місто чи його вулички - просто переживете нові почуття!  

 Хочу сказати вам, що зараз тут по осінньому тепло і напрочуд багато гарних дівчат , часто зутріните ввічливих, приємних людей. І не має значення як ти одягнений : у старому лахмітті чи в  чисто напастованих мештах, у дорогому костюмі чи подертих джинсах - ти свій у Львові ,якщо бродиш його закапелками, п'єш каву і читаєш книжки. 

Одна людина,  близька мені людина, сказала, що в житті випадковостей не буває, життя його не дарує, бо воно надто жорстоке. І я майже повірила у це, як несподівано для мене в серці Львова я зустріла людину, при погляді якої, серце на мить зупинилося,   потім захотіло  вистрибнути назовні і розбитись об бруківку. 

Я кажу - Львів повний несподіванок, випадкових зустрічей, цікавих знайомств і просто проривних ідей! 

Зробіть собі свято і на вихідні згасайте у це  місто!

Немає коментарів:

Дописати коментар