понеділок, 24 квітня 2017 р.

Знаєш.....

У  , вухах навушники і хрипким голосом співає"Фіолет" : "друже,я в ній загубився.... вона моя, така одна, вона моя ....",
Знаєш, сьогодні небо таке замурзане і сіре, і цей дощ- невом смарклі в малої дитини,  навіть  не сльози,а вже дивний стан" після".
Знаєш,я їду додому у дім, який не можу назвати своїм  домом. Життя по  дивному нас розірвало, пошматувало такими   тендітними, непобаченими днями....
Знаєш, такі короткі фрази, вони виринають як  недобиті воїни холодної війни. Якби сили, щоб повзти, доповзти, дожити і подивитись на захід сонця десь у Карпатах чи на Ґульфосі, чи .... де сам захочеш, чи зможеш....
Знаєш, я купила розєднювач , і тепер можна слухати музику двом з одного пристрою. Це так зручно для подорожей.... Ти знаєш про це?!

Немає коментарів:

Дописати коментар