пʼятниця, 21 квітня 2017 р.

Що для мене означають моменти


Моменти для мене - це особливі відрізки часу,хвилин, дистанцій, думок, переживань чи не випадкових людей.
Наприклад один із моментів життя:  нещодавно я  прийшла з роботи і на вході в мою кімнату стояв букет червоних тюльпанів; а ще -  їхала на  велосипеді і в лице періщив холодний дощ із снігом, але сил мені додавала думка, що через декілька хвилин я буду вдома, замотаюся в ковдерко і люту хуртовину буду спостерігати із за вікна, це такий особливий момент, важко навіть передати, як в холоді може бути стільки тепла....
Нещодавно  пережила особливі  почуття, коли мені прийшла "посилочка" із дерев'яною  скринькою, якій напевно сто років і вона мала історичну цінність для однієї сім'ї, а мені її подарували- просто так!!! Ці почуття хотілося б сховати, наче в якусь комірку і діставати звідти, коли здається що ти нікому не потрібен, що ти самотній.....
А ще мене до глибини душі вражають певні вчинки, які навіть  не назвеш моментами,а цілою історія,  в якій лежить  скарб почуттів, тепла,і можливо, не сказаних слів, недосказаних, вивітрених непомітними днями і марними справами. Декілька тижнів назад моє мале верталося з будови. Було вже досить пізно, на  вулиці  дуже холодно,  вдома я сама. Пізно вночі він заїхав  в магазин, щоб купити мені чашку, яку я розглядала  декілька днів тому - для підняття настрою! Це було так мило і до безумства ніжно!
З  таких моментів складається наше життя, просто потрібно їх бачити чи відчувати,чи переживати, пропускати крізь себе і пам'ятати, що можна завжди зробити приємне для інших, якщо думати про них.
Любіть людей, які вас оточують і ви побачите, скільки неповторних моментів переживатимите......

Немає коментарів:

Дописати коментар