понеділок, 19 червня 2017 р.

Пригоди на Ейфелевій вежі!

День    йшов по звичному розкладу.
Ввечері ми планували піти на вежу, відмітитись у підніжку її чотирьох ніг і попити каву на шумній вулиці цього чудесного міста!
Все пішло наступним чином:
Прогулялися по Марсовому полі, понюхали квіти, повалялися на травичці, зробили фото і..... пройшли фейс контроль, щоб купити квитки. Юля мала йти пішки, Віта - підніматися на ліфті , я - лежати на галявині і насолоджуватися стальним гігантом на фоні голубого неба!
Всі розійшлися і домовились зустрітися біля .....з правого боку, десь на галявині, так по дівчачому!
Пройшла година. Я з насолодою спостерігала за людьми : туристами, сім'ями, закоханими, студентами. Зробила навіть відео одного весільного хору дружб, менше з тим. Я роздумувала про життя і цінності, норми, за якими живуть люди, над важкою працею темношкірих, які продають ейфелки, над почуттями , як вони розвиваються і чому так приємно, коли вдох, можна мовчки дивитися, як світитися башня і думати про одне, мріями, тихо здихати і без слів розуміти людину, яка тебе ніжно обіймає ззаду.... Мене переповнювали приємні почуття, незважаючи на те, що я була одна.
Пройшла друга година. Мені стало холодно.  Я почала прогулюватися в надії побачити дівчат! Час йшов. В мене практично сідав телефон і я ніяк не могла підключитися до інтернету.
22:30
Я розуміла, що потрібно йти, бо додому добиратися не менше години.
По дорозі вай фай не підключався і телефон здав свої позиції, я подумала, що його теж втомив сьогоднішній день і постійний пошук інтернету . Не знала, як зконтактуватися. Я сіла на " зелену " лінію і у вікно спостерігала, як віддаляється вежка. Неповторним моментом стало те, що у вагон зайшов молодий марокканець і почав грати на баяні! Ці декілька зупинок- не знаю, мабуть, можна прирівняти до емоційного оргазму!
Потім я перейшла на іншу станцію.
Сіла, як мені здавалося на свою гілку. Вийшла. І зовсім не звернула уваги ,що станція Vincennes має два розгалуження. На годиннику було 23:30 і ,коли  я опинилася на вулиці мене дещо охопила паніка. Зупинка не та, плюс в мене через хвилин двадцять закінчується квиток! Ламаною англійською я пояснила чоловіку на інформації куди мені потрібно. На пероні не було багато людей, а ті, які їхали в моєму напрямку - темношкірі. І що зробило з нами суспільство, хочеш не хочеш, і як би ти не стверджував,що немає жодного расового упередження - насправді це не так, і тобі просто моторошно, коли тебе оточують лише темні люди.
На нашій зупинці є точка доступу до безкоштовного інтернету, але люди не вірте тим блогерам чи сайтам, де пише, що інтернет у Парижі на кожному кроці! Це брехня! Насправді потрібно всюди авторизуватися, на що йде купа часу, а в ресторані - просити логін.
Історія моя в тому, що телефон повністю збісився і відмовився працювати. До ніякого інтернету я не законектилась. Додому мій маршрут складав 23 хвилини пішки в прискореному темпі, під гору. В кафе подорозі було шумно, на велосипеді бачила хлопчика і одну маму , яка гуляла з дитиною! Це додало мені впевненості, тим не менше, страх догнав мене до дому,як скажений пес! І я цілу дорогу думала- якщо я вижила на полярному колі, у дрімучих шведських лісах, то невже не протримаюся у десятимільонному Парижі?! Ну і що,що сама!?
І тут моя реальність - ворота закриті , в хаті нікого не було. Тепер справді тривожні думки зароїлися в голові. Не проходить і п'яти хвилин, як біжить другий скажений пес - Віток! Теж сама і це було вже не смішно, година: 00:25 наступного дня.
Віта в шаленій паніці.
Ми залишаємо речі і з двома пробитими мозулями зносу біжимо на станцію в надії зустріти Юлю!
Скотилися, я гадаю за п'ятнадцять хвилин! Як виявилося ми розминулися з нею в  лічені хвилини, вона щойно була тут!!! Прийшли повідомлення на вайбер!
Ми  взяли себе в руки і погнали по проспекту назад! Нашу страшенну втому змило,  коли  зустріли Юлю цілою і неушкодженою. Як виявилося пізніше, є два рівні на Ейфелевій вежі - для піших одна зона , для ліфтів інша. Вони обидвоє чекали один одного дві години, але на різних рівнях!
А зараз я сиджу на Монмарті і п'ю вино, але це вже інша історія, інші відчуття , бо тут жили і творили стільки художників, письменників, і знімали "Амелі" з Одрі Тоту, моєю улюбленою акторкою, з якою я  планувала зустрітися.
:) Навіть пробили її  адресу тепер наші спільні французькі знайомі!
Але це теж вже інша історія , яка не про вежу!

1 коментар: