середа, 14 червня 2017 р.

Париж. Аеропорт. День 2

Нічні пригоди закінчились доволі успішно і ми так сяк (ком сі ком са,як кажуть французи) проїхали кордон о 1.20 ранку!
Всі були голодні і ледь стримувалися, щоб не справити свої потреби прямо в машині!
Дивна ейфорія,що ми вже нарешті в Польщі, підштовхнула водія до думки потрібно трошки проїхати,а потім стати повечеряти !
Так ми прибули у Катовіце. Поснідали і почемчекували у аеропорт! Не встигли ми розстатися із пасажирами машини, як справжня халепа впала на мою голову! Виявилось, що мій чемодан чуточку завеликий і не зовсім відповідних габаритів, за все це прийдеться доплатити 179 злотих (1300 грн, що дорожче за сам квиток в Париж)!!!
Знайте,що істерика в такій ситуації вам не допоможе і у вас є лише два варіанти: доплатити або лишити валізу прямо в аеропорту. Або ж слід подумати про запасний варіант В, супер В , я б навіть сказала! Помінятися з кимось сумками. Можна "построїти глазки" або просити про допомогу використовуючи усі вміння і навички! Одже, як ви зрозуміли,я  не лише лечу лов костом, уся моя подорож - лов кост! Знайшлася на диво рідкісна благородна людина, яка з готовністю помінялася зі мною валізами!
І ось ми в терміналі!
Радісні і з зітхнувши з полегшенням - чекали свого рейсу!
І ніякі побічні негаразди,типа діареї, пустого шлунка і те, що я забула в  машині страховку - не  могли вже повпливати на радість , що ти піднімаєшся над хмаринками і летиш.....летиш, як птахи - на захід!!!

2 коментарі: