четвер, 10 листопада 2016 р.

Назад - додому

Україна здається така маленька і воднас така прекрасна, коли ти їдеш і зустрічаєш людей, коли можеш заряджатися від інших.... чимось солодким, живим, дивним і таким бажаним!
Сьогодні на заправці чоловік запитав, як мені Бесарабія , бо помітно - ми інші, а я в думках продовжила, але не хотіла сказати :
«Щаслива!  І це не залежить від того де ти живеш, чи де виростав, а з яким настроєм живеш і що хочеш дарувати людям! »
Але хіба його цікавило це питання?
Мабуть ні, і я знизила плечима:
- Нормально!
- Якщо порівнювати по п'ятибальній шкалі, то на чотири потягне?!  - все продовжував він, а  мені вже було страшно не цікаво продовжувати цю беззмістовну розмову 
- Все залежить з чим порівнювати - сухо відповіла я,  і старалась більше не підтримувати розмову.
А загалом, я насправді так вважаю - наше сприйняття тих чи інших речей, міст, людей, подій - все залежить від того з чим ми готові порівнювати: власним досвідом, книжками,  іншими періодами, старими епізодами свого життя, навіть настроєм! Щоб мати чисто об'єктивний погляд, треба враховувати стільки не пов'язаних між собою факторів, історичне тло і мільйон інших причин та наслідків, які звідси випливають тощо. Часто над цим б'ються соціологи, щоб до купки скласти всі ці елементи складного життєвого циклу - і зробити висновки, дати аналіз життя!
Мені ж просто хочеться дихати і  насолоджуватися тим, що зараз я саме тут, і мені байдуже, що під ногами болото чи холодно,  чи у когось немає настрою, чи запізнюється автобус ,чи на останні гроші я купила каву - мені зараз не хочеться про це думати,і здається таким несуттєвим , щоб впливало на мою оцінку нових міст, адже тут, як  і будь -де в іншому місті , теж живуть добрі і щасливі люди!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар